15.1.10

Prinsesse på Ball

Det er ball sesong i Østerrike og Wien. I løpet av en sesong blir det arrangert ca 450 ball i Østerrike. Noen større og noen mindre. Det mest berømte er selvfølgelig Opera Ballet med debutanter i hvitt og dansepartner i svart. Det vises på TV'en og mange prominente gjester er der.

Det er og en del hvor man har på seg dirndl. Jeg fikk min første før jul, som jeg viste dere her. Jeg skal ikke på noe ball i år, selv om jobben arrangere et stort et i morgen. Mener at det var over 1500 personer der i 2009.

Grunnen til at jeg skriver om ball er fordi jeg i går kveld begynte å prøve kjoler. Skulle bare prøve en, men så satt den så mye bedre enn før, så da måtte vi jo prøve flere. Var mange som før ikke passet som sitter kjempe bra nå, og noen som har blitt for store. Som er utrolig morsomt.


Her er fra 2008 da jeg var brudepike i USA. Den kjolen er nå for stor.

Det er flere som kvitter seg med klær som har blitt for store. Det gjør jeg og, men ikke kjolene. Man kan alltid gjøre noe med en kjole så den sitter fint igjen. Ihvertfall noen av dem. Andre har man ingen ønsker om å gå med igjen *kremt*

No comments:

Related Posts with Thumbnails