10.1.10

Savner du ketchup?

Etter en morgen hvor alt var bare pyton så fant jeg ut at jeg måtte få i meg noe mat og få opp humøret. Hadde både egg, bacon og pølser i kjøleskapet, perfekt søndagsfrokost.


Jeg bruker bare egg fra frittgående høner. Her kommer de med fjæra på



Frokost med totalt 1 karb

Jeg har alltid likt ketchup. Ikke at jeg må ha det på alt, men det er godt på pølse. Før jul kjøpte jeg ketchup fra Walden Farms. Har ikke hatt noe grunn til å prøve den ut enda, men nå fikk jeg sjansen.

Spent

Jeg har prøvd et par produkter fra dem, ikke alt like godt, så jeg var spent på denne. Og jeg må si jeg var positivt overrasket. Smaker ikke helt som Idun, men det smakte som ketchup og var absolutt spisende. Spiste ikke mye, men nok til å sette litt smak.

Walden Farms produkter inneholder ingenting...sort of. De har null av både kalorier, fett og ikke minst karbohydrater.



Det er ikke alt der som ser like appetittlig ut, men i små mengder overlever jeg det. Det satte smak og det var godt. Så jeg kan anbefale ketchup fra Walden Farms. Jeg får tak i mine produkter fra 2 tyske sider. Kan ikke si hvor man får tak i det i Norge.

Tilbake til ryddingen......

No comments:

Related Posts with Thumbnails