11.1.10

Chickenfingers Krise

I helgen tok jeg turen til en av Wiens mange marked. Jeg var på jakt etter en spesiell butikk som har en spesiell ting. Jeg går til fots i surt være, bare for å komme frem og oppdage at de har stengt frem til 15 mars.

Det er jo ikke mulig. Hvordan skal jeg da gå laget mine gode chickenfingers?

Det jeg var ute etter var Bacon Crisp som jeg bruker sammen med parmesan for å få chickenfingers til å bli sprø. Jeg har litt igjen, men det holder da ikke til mars, det er helt klart.

Og å stenge slik uten å konferere med meg først er uhørt.

*snufs*

4 comments:

Iselin said...

Oh man! Da hadde jeg blitt skikkelig skuffa. Men du fikk deg jo en "fin" tur da ;)

Line said...

Fin og fin fru blom. Men grei nok. Jeg fikk jobbet inn litt skritt hihi.

Frida said...

Prøv å bruke malte mandler. Jeg har brukt malte mandler/parmesan-mix til panering en del ganger og synes det funker bra.

Tror jeg må teste disse chickenfingersene dine. Ser gode ut.

Line said...

Oi, tusen takk for tipset. Det skal jeg helt klart prøve. Høres godt ut.

Related Posts with Thumbnails