8.1.10

Fjellsko og tur sekk i byen

De siste par årene har man ikke trengt vintersko her i Wien, for vi har faktisk ikke hatt snø. Det er ikke tilfelle i år. Det laver ned som bare her. Og i dag morges da jeg skulle kle på meg var det egentlig bare Uggs som passet seg til været. Men de er ikke noe sko å gå til jobben med.

Da ble det desperat leting etter noe som egnet seg til været, og kom til slutt over fjell skoene mine. Jeg fant ut at de var bedre enn både Uggs og joggesko som var de andre alternativene.Jeg pakket meg godt inn og la ut på tur.

Jeg bruker og tur sekken min når jeg går til jobben. Den sitter godt, ikke alt for stor, og rommer det jeg trenger å ha med meg.


Sekken med regn trekk på. Veldig praktisk
 
I Wien er det slik at man legger juletreet tilbake der man kjøpte det fra, og det vil da bli plukket opp og kastet. Det skjer en eller annen gang etter 6 januar som er da man skal ta bort julepynten her nede.


Snølagte gater i Wien


Da har vi nesten kommet oss på jobben. Godt pakket inn med "hals" som er holder varmen på øre tippene. Veldig praktisk.


Pelsen som jeg forlot hjemme i stolen og varmen. Han hadde ingen planer om å bli med på turen til jobben. De 15min han var ute og gjorde sitt var mer enn nok.

No comments:

Related Posts with Thumbnails