15.1.10

Lavkarbo med Sjokolade og Cola

Det er faktisk helt mulig. Ikke at du skal leve på det, men at du kan ta det en gang iblant. Det gjør jeg. Og jeg holder meg i ketose og går nedover. Nå må jeg jo si at det er Cola Zero jeg drikker og deBron sjokolade jeg spiser, og ikke vanlig cola og sjokolade. Selv vi har lov til å kose oss litt på en fredagskveld.


 Jeg er ikke noe glad i mørk sjokolade, men denne er faktisk kjempe god. Ikke for søt, men ikke for bitter. Og mye bedre enn de lyse fra samme merke. Sjokoladen inneholder 2.55g net karbs pr plate. En plate er 75g. Jeg spiste 25g, som er mer enn nok. Det tilsvarer 0.85g net karbs. 

Ang. Cola Zero. Den smaker faktisk bedre her nede enn i Norge. Noen kommer til å si at den smaker det samme, men det er ikke mulig. For det er ikke det samme vannet i hvert land, og det avgjør. Jeg prøvde Cola Zero da jeg var i Norge. Var ikke noe godt. Jeg drikker ikke mye, men et glass ca 1 gang i uken er lov.

Cola Zero er den eneste 0 karbs drikken de har her nede. Har aldri vært noe Cola drikker, men nå syntes jeg at et glass er godt når jeg er lei av vann.


Nam

2 comments:

Anonymous said...

Takk for tipset! :D

Hvor får man kjøpt sjokoladen "de Bron"?

Må si jeg var heldig som kom over dette innlegget, for noen som er mer glad i sjokolade enn meg skal man lete lenge etter! :p

Line said...

Hei.

Bare hyggelig. Bra jeg titter innom her og av og til. Bloggen er flyttet til http://theshrinkingline.com/

Jeg er ikke 100% sikker på hvor man får tak i slik sjokolade i Norge. Mulig du finner den på helsekost butikker. Jeg bestiller den over nett fra Tyskland, bor i Østerrike. Eller jeg er innom den ene spesialbutikken som har den her i Wien.

Lykke til i søket

Related Posts with Thumbnails