28.1.10

30 Day Challenge - minker vi?

Det har gått ca 2 uker siden jeg begynte på dette prosjektet. Jeg skal ærlig innrømme at jeg har ikke jobbet så veldig iherdig med det, har blitt mye mindre trening enn planlagt. Og siden vekten har stått stille så hadde jeg heller ikke ventet at jeg skulle gå ned noe i cm.

Men da jeg målte meg i dag og regnet sammen, så har jeg faktisk gått ned 13cm totalt. Mye er det ikke, men det er litt. Og 3 av dem var faktisk under brystene/ryggen, og det liker vi.


Jeg skal prøve å godt jeg kan å få inn mer trening de siste 2 ukene. Siste måling blir 12.2, dagen før jeg reiser til USA. Jeg regner ikke med å klare å komme ned i 40, men bare at det krymper i cm er positivt. Og hvis jeg er flink i USA/Canada så har jeg faktisk 6 uker til jeg skal til jeg skal til USA igjen, så kanskje da.

4 comments:

Hild Frøya said...

SV: Takk takk. jeg har ikke målt meg jeg da, men jeg SER at jeg har blitt mindre, og det bare etter to uker. Eenrginivået er fremdeles på topp, og jeg skal nok få skvisa inn 15-30 minutter på sykkel i dag også til tross for sykt barn.

Line said...

Kommentaren din motiverte meg til å få kommet igang med min sykkel og. Tusen takk for det.
Så morsomt at du ser at du minker, ingenting er bedre.

S said...

Hmm, "30 day challenge" er jo genialt for å tvinge seg selv til å ta fatt på noe, uten at det blir uoppnåelig! Gir meg ideer til noe lignende..kanskje "null sjokkis på 30 dager"..? :-) Fint å se at ting går fremover (eller nedover er vel mer riktig..)

Line said...

Ja, ikke sant. Jeg kommer til å kjøre noen nye sånne når jeg er ferdig med reisingen. Målet er liksom ikke så langt borte.
Takker, håper det fortsetter.

Related Posts with Thumbnails