31.1.10

Blogging fra sengekanten

Gårsdagens nye leketøy ble med i senga i går, måtte jo teste den litt. Det betydde og at den var der når jeg våknet i dag. Deilig å kunne ligge her og slappe av litt.
Vi kunne nok alle tenke oss å være på en strand langt langt borte. Bilde er tatt med webcam på PC'en, som ikke er noe å skryte av, men greit nok.

Dagen i dag går til rydding, vasking og matlagning. Skal ut på litt lengre tur med pelsen samt ha gjester over på sen lunsj. Ingen store planer, men nok planer.

1 comment:

Kirkerotta said...

Tusen takk for kjempe hyggelige kommentarer!
Hyggelig å høre at det er motiverende å lese bloggen min, det er like motiverende for meg å vite at jeg kan inspirere andre. Det er det som får meg til å fortsette å trene.
Så takk for at du leser bloggen min!

Du har kjempe flott blogg du også, jeg følger deg!

Related Posts with Thumbnails