17.1.10

Julekiloene er borte

Da jeg kom hjem fra Norge så viste vekten at jeg var 4kg opp siden før jul. Mesteparten av det var vann. Jeg hadde vann i beina etter flyturen og vann i kroppen pga en del mer karbohydrater i kosten over julen.

Det har gått 2 uker siden jeg kom tilbake til Wien, og vekten i dag viste at alt er borte. Det er først de siste 2 dagene jeg har kommet ordentlig i ketose, og i dag var de 4kg opp borte.

Det var ikke noe tragisk for meg å se at vekten viste 4kg opp etter jul, jeg viste det kom til å forsvinne fort og jeg var forberedt på det. Jeg merker at jeg er mye mer mentalt sterkere i hodet om dagen, og det er utrolig deilig.

Nå jobber jeg med mitt 30 Day Challenge frem til jeg reiser til USA om 4 uker.


Det ble ikke for mye av det i jula, og det som gikk inn, har allerede kommet av

No comments:

Related Posts with Thumbnails