6.1.10

Masse snø i Wien

Det er nok ikke masse snø i forhold til Norsk standard, men til å være her i Wien er det masse snø. I de 3.5 årene jeg har bodd her i Wien nå, så er nok dette det meste, og det sier litt.


Utsikten til bakgården, tatt fra vinduet i trappeoppgangen rett utenfor leiligheten min


I det huset på venstre side bor jeg

De salter dessverre i Wien, noe som ikke er bra for Odin sine poter

Odin liker snøen, men det blir fort kaldt på de tynne bena hans. Men han snuser ivrig etter lukter, men alt har jo nesten blitt borte, så det tok litt tid før man fant rett sted. 


Der kanskje?


...nei, vi går videre


Vi snur, er kaldt


Odin spor

Den flotte genseren han har på seg er strikket av en god venninne, og den liker både Odin og jeg. Greit å ha på seg noe som holder litt på varmen.

Odin og jeg skal holde oss inne i dag. Det er helligdag her nede og den skal brukes til å rydde og styre. Greit å ha litt orden inn i det nye året.


No comments:

Related Posts with Thumbnails