6.1.10

Shopping er kjedelig

Det er ikke all shopping som er morsom, det er helt sikkert. Spesielt om det er etter noe man må ha og man egentlig ikke har lyst på.

I år har jeg bestemt meg for å få en oversikt over hva jeg bruker penger på, så ved hvert eneste innkjøp samler jeg nå kvitteringer. Det blir jo en del etterhvert, så jeg trengte noe å oppbevare dem i.

Så her er mappen og en liten bunke med kvitteringer som allerede har samlet seg opp

Da var jeg var hos tannlegen fikk jeg og beskjed om at jeg måtte bytte både tannbørste (til en som er helt myk) og tannkrem (en for ømfintlige tenner) samt at jeg måtte på apoteket å få tak i tann gel. Så det ble og gjort på gårsdagens shopping tur på vei hjem fra jobben.


Jeg er rustet for mindre vondt i tennene. 

Jeg liker shopping, men jeg vil påstå at denne runden ikke var noe spesielt spennende du....

No comments:

Related Posts with Thumbnails