27.1.10

Jeg vil være en pære....

I følge denne artikkelen bør vi ha en pære formet kropp. Noe jeg trodde jeg hadde, for jeg har nok å ta av, både fra rompe og lår. Men nå er jeg et eple. Jeg ligger og vipper litt, og jeg jobber meg nedover mot pære, men må nok innrømme at jeg fremdeles er et eple. Nederlag.

"Epleform er typisk for menn med "ølmage" eller "pondus" og nesten null fett på beina."
 Jeg kan garantere at jeg ikke ser slik ut. Det er derfor jeg alltid har trodd at jeg er pære. Uansett hva jeg er, ønsket og målet er å minke på fettet, uansett hvor det sitter.
Eple eller pære?
VG skriver og nå om Epler og Pærer

2 comments:

Kirkerotta said...

Syns du ser ut som timeglass jeg da! :) I allefall ikke noe eple!
Syns figuren din er flott!

Line said...

Tusen takk! :) Jeg mener heller ikke at jeg ser ut som et eple. Timeglass er bra.

Related Posts with Thumbnails