5.12.09

Dirndl

Har blitt litt for lenge siden sist blogg innlegg selv om jeg har hatt ting jeg skulle ha sagt.

Siste dagene har vært bob bob med mat og vann. Det merkes på magen og humøret, så jeg får bare slutte. Ellers har det blitt veldig lite søvn denne uke, noe som og må forbedres. Jeg har en dag med 2t, en med 3t, 3 med 4 timer, og det er langt fra nok.

Det er i dag 2 uker til jeg skal til Norge og jeg skal ha alt av gaver og slik klart til når jeg drar. Så i dag var det ut på shopping. Skulle ikke ha noe til meg selv....men er ikke alltid det går etter planen.

Men venninne og jeg gikk forbi en butikk med Østerrikske folkedrakter og tar en titt for moroskyld. Der, på tilbud, henger det en nydelig dirndl. Og jeg bare må prøve den. Jeg er ganske sikker på at den ikke kommer til å passe, men den kommer på og sitter veldig veldig bra. Jeg er strålende fornøyd. Det er første gang jeg prøver, for jeg skulle jo bare prøve....

Men så ble det ikke. Dirndl'en ble med hjem den. Jeg er strålende fornøyd med drakten og den skal jeg selvfølgelig bruke på julaften.

Og det beste av alt, den er i str 42.


No comments:

Related Posts with Thumbnails