29.1.10

Jeg er ei stor sippe...

Ja, jeg innrømmer det uten problemer. Jeg kan sippe rett som det er. Og i kveld har jeg sittet foran PC'en min her og sippet.....av en tegnefilm.

Jeg har sett Ice Age, den første, lenge siden siste. Og på slutten når de endelig finner faren, ja da sipper jeg som bare det.

Jeg sipper ofte til filmer, og faktisk og tegnerfilmer. Er bare sånn jeg er. En klassiker er når jeg ser på The Biggest Loser, da jobber tårekanalene på høygir.


Jeg er overraskende lite støl etter gårsdagen spinning, faktisk ikke i det hele tatt....om man ikke regner rompa. Jeg er sår til tusen, ikke så fryktelig behagelig å sitte, så noe spinning i dag ble det ikke. Kanskje i morgen, om ikke på søndag.

I lunsjen i dag var jeg og en kollega på Starbucks. Normalt er det Frappucino det går i, men i dag ble det Caffe Latte med helmelk. Det var det beste alternativet av det de hadde.
Fra en av forrige sommers mange Starbucks turer.

3 comments:

Iselin said...

Jeg er også ei sippe! Og jeg liker også veldig godt Starbucks...

Line said...

Du får komme ned en tur så får vi sitte og se på flim, sippe og drikke Starbucks sammen hihi

Iselin said...

Sounds like a plan ;)

Related Posts with Thumbnails