10.1.10

Opprydding i hodet....

Det er nå en uke siden jeg kom tilbake til Wien. Uka som gikk føltes litt sånn halvveis fordi det var helligdag på onsdag og tannlege tull i begynnelsen av uka. Uka ble liksom litt på halv tolv.

I julen ble det ikke 100% lavkarbo. Enkelte dager var 100%, andre ikke i det hele tatt, men det var helt i orden. Når jeg kom hjem så var planen å gå rett tilbake til de gode vanene. Men det har liksom ikke skjedd. Jeg har hatt noen dager som har vært helt lavkarbo, mens andre har sklidd ut.

Jeg vil, men får det ikke til. Føles ihvertfall slik. Mulig jeg er litt matlei, men det er så mye god mat jeg kan lage, så jeg ser ikke noe grunn til det. Mulig jeg er lei av å lage mat, for det var utrolig deilig i julen å ikke lage mat, det er helt klart.

Dagen i dag skal brukes til å fullføre oppryddingen. Håper at når det er ryddig i leiligheten at det blir ryddig i hodet og jeg kommer i gang igjen.

No comments:

Related Posts with Thumbnails