29.1.10

Odin er Norges peneste hund!

Selv om vi bor i Østerrike da, og kåringen er langt fra over. Odin er helt klart Norges peneste hund....i mine øyne. VG leter nå etter Norges Peneste Hund Men de trenger ikke å lete lenger, han er rett her.

Utstillingsbilde
4 plass av 24 hunder
På fjelltur
 
Er og plukker vindruer

Nok en fjelltur
 
På sykkeltur

Leke med ball
Fått ny genser
 
Ferdig nå eller?

Passer på Mattias
 
Koser meg på fanget

Er jeg ikke fin?
Min plass
 
Monster
Matmor er teit
Halloweenfrosken min

6 comments:

Anonymous said...

det er kanskje norges peneste rotte

Anonymous said...

haha, norges peneste rotte , enig :D

Anonymous said...

Det er feil... den vesle greia der er veldig langt fra landets peneste hund... det er jo ikke en ordentlig hund engang...

Line said...

Så originalt av dere alle sammen.....

Licota said...

Neineinei - Norges peneste hund er Theo!

http://theo.shamini.no

:D

Chihuahua han også, men han er langhåret. Pen er Odin også! Det er broren min og dama som eier Theo, og må si jeg har blitt litt svak for rasen selv.

Håper alt står bra til i Wien!

Line said...

Licota, han var jo bare nydelig. Var heller ikke kjempe hypp på Chi, helt til Odin falt i fanget på meg.

Alt bra her. Nydelig pute du har sydd forresten.

Related Posts with Thumbnails