13.1.10

GoWear Fit/BodyBugg

Helt riktig, en sånn som de har på The Biggest Loser i USA. En sånn sitter på min arm og.

Jeg har hatt den en i ca et år tror jeg det er nå. I sommer brukte jeg den ikke, men bruker den aktivt nå...ihvertfall delvis. Jeg bruker den mest for å telle antall skritt jeg har, hvor mye jeg forbrenner på en dag og se søvn mønster.
 
 Foto Credit: www.bodymedia.com

Da jeg kjøpte den hadde man ikke muligheten til å logge maten, men det har man nå. Jeg bruker ikke den da det er for det meste amerikanske varer samt i porsjoner som gjøre meg gal.

Men jeg er kjempe fornøyd med den. Jeg har et display som viser meg hvordan jeg ligger an når det gjelder kcal forbruk, skritt, og aktivitets nivå, samt gårsdagens og en tripp teller som jeg stiller hver uke.


Foto credit: www.bodymedia.com

Selve displayet kan man ta av og feste på bukselommen, noe jeg gjør.

Hvilke mål du har for dagen stiller du selv inn i programmet som er nettbasert. Man abonnere på det, men koster ikke all verden. Jeg ser helt klart fordelen da det motivere meg.

Det at den ser hvordan jeg sover er en kjempe fordel. Jeg kan følge med på hvor godt og lenge jeg sover, og om jeg våknet opp mange ganger i løpet av natten, uten at jeg selv er helt klar over det.

Tidligere så web programmet slik ut

Vekt kurve er nederst men er kuttet ut

De hadde en oppgradering for litt siden og det ser nå slik ut.

Igjen vekt kurve nederst.

Veldig enkelt å bruke og oversiktlig- Som du ser så kan man legge inn hva man spiser, men det her ikke jeg gjort.

No comments:

Related Posts with Thumbnails