30.1.10

Nytt leketøy

Her er resultatet av dagens shopping.

En Asus Eee 1201HA
Veske til Netboken
Jeg har en stasjonær PC hjemme. Men jeg reiser en del og å ha med seg jobb PC'en er litt for risikabelt med tanken på hva som er på den. Dette er en sånn liten Netbook. Den er 12", så ikke av de minste, men liten nok. 

Nå har jeg muligheten til å blogge når jeg er på tur, og dette er første post fra den. Jeg trenger et bedre fotoredigeringprogram som jeg kan bruke på denne lille, Photoshop CS4 nytter ikke, men så skal det meste være i orden. 

2 comments:

Iselin said...

Grattis med ny duppeditt! (deilig å slippe å være sjalu for en gangs skyld, her går det bare i Mac, hihihi) - men den var fin :D

Line said...

Takker. Mac er alt for dyrt for meg, og jeg tror jeg hadde blitt gal siden all min utdanning er innen PC hihi

Related Posts with Thumbnails