2.1.10

Nytt År

Da har jeg kommet meg tilbake til Wien og jeg råder nå over når og hvor lenge jeg kan være på nett. Det har blitt lite av det i julen.

Det er godt å komme tilbake til sitt eget. Det er lettere å holde rutiner og gjøre det jeg er vant til. Tiden i Norge skal jeg ærlig si ikke ble veldig lavkarbo, men det er helt i orden. Det tuller ikke med hodet mitt, og det er det viktigste. Mandag er det tilbake til det normale. For det er det normale for meg nå faktisk.

Til jul fikk jeg boken "Bedre uten Brød" av Wolfgang Lutz. Jeg har bare kommet til side 60, begynte endelig i dag, men det går et lyt opp på hver side nesten. Det er utrolig spennende og når man leser hva som står så er det som en selvfølge at jeg skal spise slik.

Jeg skal komme tilbake til boka igjen når jeg har lest mer.

Ellers er det nå 6 uker til jeg reiser til Vancouver og OL. Gleder meg som en unge. Jeg vet at det kommer til å bli en sportslig ferie, ikke bare fordi jeg skal stå og se på sport, men fordi Heidi og jeg kommer til å dra hverandre ut på tur hver eneste dag, og allerede er det en tur på over 24km planlagt. Målet frem til da er å komme meg ned på 80kg. Det er 5kg pluss det jeg eventuelt har lagt på meg i julen.

2010 ser ut til at det skal bli et spennende år, og jeg gleder meg til å komme ordentlig igang.

No comments:

Related Posts with Thumbnails