14.1.10

30 Day Challenge - En bukse str. ned?

Ja, jeg liker utfordringer, det er helt klart. Det holder meg motivert, samtidig som det er delmål i det endelige målet.

30 Day Challenge går ut på å se om jeg klarer å gå ned en bukse str på 30 dager. Hvor mange cm klarer jeg å krympe ved hjelp av kost og trening på 30 dager.

Jeg måtte ned ca 15 kg for å gå fra str. 46 til str. 42 i bukser. Nå skal jeg prøve å komme meg ned i str. 40 på 30 dager. Går det ikke så går det ikke, men jeg vil prøve.

Jeg målte cm på 17 steder i går. Det ble til sammen 1203cm. Jeg skal måle meg 2 ganger, etter 2 uker og 12 februar som er dagen før jeg reiser til USA/Canada. Innen den tid så er det all kjøpe forbud på klær og sko. Jeg har en eller 2 str 40 bukser i skapet som jeg ikke har brukt på veldig mange år. De skal prøves på samme datoer som over.

Trening består av kondisjon og styrke. Må få strammet opp både her og der. Mitt problem med bukser er at jeg har store lår og rumpe, så om noe passer i lårene er det for stort i livet, og passer det i livet får jeg det ikke over rumpa.

Shopping runde i USA/Canada er selvfølgelig premien.

2 comments:

Hild Frøya said...

Dette høres spennende ut. Let me know how it works out. Kanskje jeg skal prøve også.. hehe.. begynner jo å trene for fullt igjen på mandag. men jeg skal nok ikke gi meg noe høyere mål enn å gå ned en str i bukser. Syns st 36 høres utrolig lite ut. 38 er greit.

Line said...

*Drømmer om 38*
Jeg skal helt klart oppdatere i bloggen om hvordan det går. Og det er motiverende å ha det på papiret og liksom. Må følge opp det jeg har sagt. Spent på om det går.

Related Posts with Thumbnails