23.1.10

I dag er en sånn dag....

De siste dagene har jeg gått og hatt lyst på det aller meste av ting jeg ikke burde spise. Men jeg har klart å holde meg unne. Men ikke i dag. I dag har jeg spist både det ene og det andre som jeg ikke burde, men som jeg hadde lyst på.

Det er ikke ofte jeg har slike dager lenger, men de skjer fremdeles. Det tar tid for hodet å jobbe seg til at jeg ikke skal ha lyst på dem eller ikke har problemer med å holde meg unna. Jeg ser ikke på dette som et nederlag, men en måte å lære på.

Hva var det som gjorde at jeg ikke holdt meg unna? Hvorfor kjøpte jeg det jeg ikke skulle? Hvorfor spiste jeg både det ene og det andre og det tredje? Jeg prøver å tenker over det jeg har gjort og så unngå til neste gang.




Ikke det jeg har spist, men er helt klart et symbol på hva jeg har spist. Og aldri i verden om jeg hadde kjøpt 5kg Nutalla

2 comments:

Hild Frøya said...

Det er lørdag i dag da. Jeg tror egentlig at man ikke går ned i vekt eventuelt raser opp igjen, om man ikke venner kroppen til en utskeielse i ny og ne, men selvfølgelig passe på hva man spiser.

Line said...

Helt klart. Jeg ser ikke så negativt på det jeg spiste. Spist er spist, og det stor utslaget på vekten gir det ikke. Men hodet er det jeg må jobbe med. Og i morgen er en ny dag.

Related Posts with Thumbnails