24.1.10

Karbohydrater = Kvalme og uvel

Etter en dag hvor jeg har spist alt jeg ikke skal spise og som jeg ikker er så vant til å spise om dagen. Og det har gjort at jeg er kvalm, og kroppen er uvel. Ikke noe god følelse. Nå må jeg bare huske det til neste gang jeg har fryktelig lyst på alt mulig dritt.

Både i går ettermiddag/kveld og i dag morges er jeg kvalm og uvel. Det er ikke noe deilig følelse. Så nå skal jeg ta med en god frokost, og så skal jeg ut og gå av meg dette her. Det var overhodet ikke verdt alt jeg spiste.

Jeg har ikke tidligere opplevd å bli sånn dårlig av å spise karbohydrater. Tror ikke at det var karbohydratene i seg selv, men heller hva jeg spiste og sammensetningen som gjorde det. Jeg har spist det samme tidligere uten problemer, men ikke denne gang.

Det bekrefter og for meg at det å spise lavkarbo helt klart er det rette for meg. Jeg føler meg bedre både i kroppen og hodet, jeg er mett, jeg spiser god mat og alt er egentlig bare helt topp.

Så nå stikker jeg i kulden, så får vi se hva dagen bringer.

2 comments:

Hild Frøya said...

Opplever dette jeg også. det er vel derfor de sier at du må endre kostholdet for alltid, hvis ikke så sier kroppen ifra. Kroppen er flink sånn..

Line said...

Ja, helt klart. Og jeg er klar for å gjøre det. Vet at jeg ikke kan gå tilbake til slik det var, og egentlig så vil jeg heller ikke det.

En annen ting. Jeg har prøvd å kommentere i bloggen din et par ganger, men får bare beskjed om at jeg ikke har tilgang. Vet ikke hvorfor.

Related Posts with Thumbnails