28.1.10

Med polstring i rompa

Da har jeg endelig klart å sette meg på droget og begynte på disse 50 timene mine. Og med droget mener jeg denne her.

Spinning sykkelen

For noen år tilbake var jeg spinninginstruktør på et lite treningssenter der jeg bodde da jeg sist bodde i Norge. Jeg hadde 2 timer i uke, og koste meg virkelig. Her i Wien er ikke spinning blitt så populært enda, så treningsenteret jeg er medlem hos har bare 2 timer i uka, på idiotiske tidspunkt. Så dette droget står hjemme.

Og siden det er en stund siden jeg har vært på spinning, må polstring til.

Ikke så lett å se, men er spinningshorts med polstring

Sykkelen er plassert slik at den står foran PC'en. Der har jeg mye rart å se på, denne gangen ble det et Britisk danse program som heter Go to Dance.



Publikum hadde jeg og

Etter 1t og 15min på sykkelen var det nok. Det var alt annet en godt å sitte, det er helt sikkert. Jeg lot det bli med det første gangen.


Rød i fjeset som vanlig, deilig sliten i kroppen

Jeg har ikke stor plass i leiligheten, men sykkelen har sin egen plass hvor den er lett å komme til. Jeg trenger ikke flere unnskyldninger for å ikke sykle, så den skal bare kunne plukkes ut.


Etter en god dusj var det godt med noe mat. Orket ikke lage noe store greier så ble pølse med bacon og tomat med majones.


Da skal jeg ta en tidlig seng og sove godt etter dagens økt. Natta

No comments:

Related Posts with Thumbnails