31.1.10

Når en blogg inspirerer

Det er mange blogger der ute om alt mulig rart. Og en del er om det samme som jeg skriver om, det å gå ned i vekt. En del skriver om mye som ikke interesserer deg, mens andre er med på å inspirere deg.

De siste par dagene har bloggen Slank og fin vært med på å inspirere meg til å komme igang med mer trening igjen. Å vite at det er andre der ute som jobber mot et mål, og som gjør noe for å komme seg dit. Det er når man opplever det at man ser hvor viktig det å blogge kan bli.

Det er mange blogger som har inspirert meg, mange som kommer med mye bra informasjon, men dette er den første som har inspirert meg til å lette på rompa og få meg i aktivitet, og det er det jeg trenger.

Selv om klokka var over 22 da jeg startet, satte jeg mer på spinning sykkelen og jobbet en time. Svetten rant og det var en herlig følelse. Jeg har og fått nye spinning partner, Biggest Loser Australia har begynt igjen, og de bruker å sende 6 dager i uken. Perfekt.

2 comments:

Ida said...

Keep up the good work

Line said...

Takker. Jeg er kjempe giret om dagen.

Related Posts with Thumbnails