1.2.10

100 Day Challenge - Uke 9

Starten på forrige uke var utrolig treg. Jeg hadde ingen dager over 12 000 skritt som er dagsmålet. Torsdagskveld måtte jeg ha et snitt på 16 000 pr dag de neste 3 dagene.

Etter å ha lest litt i blogger, ble jeg inspirert og fikk kommet igang med spinning og. I løpet av uka har det blitt 2t15min, som er bedre enn de siste 9 ukene, men har mye forbedringspotensiale. Eneste er, virker som kneet mitt ikke er helt happy.

Fredag, lørdag og søndag ble det masse gåing. Spesielt lørdagen var det over 20 000 skritt. Jeg hadde 2 deilige turer med pelsen i helgen og kom ut med uka i pluss. Nå ligger jeg totalt over 4000 i pluss, så klarte til og med å øke det jeg ligger over fra uka før. Det er vi fornøyd med.

Målet for denne uka er å ha grønne tall hver eneste dag, samt få inn noen timer med spinning om kneet er snilt.

No comments:

Related Posts with Thumbnails