6.2.10

1 uke igjen

På denne tiden om en uke sitter jeg på flyet til Seattle. Jeg gleder meg noe sinnssykt, og er veldig klar for ferie. Jeg skal være borte i 2 uker og skal både til USA og Canada.

Jeg flyr over til Seattle hvor jeg skal bo et par dager hos familie. Det er vist ting planlagt, hva det vet jeg ikke enda. Tirsdag 16 februar, dagen Norge spiller mot Canada i hockey, reiser jeg opp til Vancouver, nærmere bestemt Port Coquitlam. Der skal jeg bo sammen med min beste venninne, hennes mann, hans familie og ikke mins, min gudsønn.
Foto kredit: http://www.squidoo.com/biathlon-cross-country-skiing

Der skal jeg være til OL er ferdig. Vi har billetter til å se blant annet Skiskyting stafett herrer, noe jeg gleder meg utrolig til. Vi har og billetter til å se hockey, men vi vet ikke hvem som spiller enda siden det er andre runde.
Foto kredit:http://adsoftheworld.com/media/print/vancouver_2010_biathlon

Det blir selvfølgelig både shopping og litt sightseeing, men siden jeg har vært begge steder så ut, er ikke siste så utrolig viktig. Min venninne og jeg skal ut å gå masse, har blant annet en runde på 24.5km planlagt en dag, så dette blir ikke noe "gjøre seg feit" ferie. Men nok av god mat blir det sikkert.
Foto kredit: http://www.squidoo.com/biathlon-cross-country-skiing

Sees vi under OL dere?

2 comments:

Kirkerotta said...

Så utrolig heldig du er som skal på tur! Blir sikkert kjempe gøy!!!
Misunnelig! ;)

Line said...

Ja, tror det blir helt knall. Gleder meg utrolig. Går jo mye penger, men blir så bra.

Related Posts with Thumbnails