16.2.10

Shopping i Seattle

I dag har jeg vært på shopping for alle penga. Det har gått en del. Først var vi og handlet litt småting jeg pleier å handle her borte, ting jeg enten ikke får i Østerrike eller Norge eller ting som er betydelig mye billigere her borte.

Så var jeg og kjøpte meg ny iPod. Jeg har til nå bare hatt Nano, men nå har jeg fått meg iPod Touch 64GB og er så fornøyd. Nå må jeg bare kommer meg hjem og fylle den opp med musikk, er lite av det på denne lille PC'en.

Så dro vi til et Outlet Mall utenfor Seattle og det var der shoppingen virkelig startet.

I Nike Factory Outlet kjøpte jeg
Sports BH og bukse til knærne

Lang bukse og t-skjorte

Treningsjakke

Så var jeg innom Tommy Hilfiger hvor jeg handlet
 
Brune og rosa flopflops

Svart veske

3 polo skjorter

Genser og shorts

Så ble det en tur innom GAP
Et par singlet

Brun Capri bukse

 
Jeans

 
Hoodie Jakke og joggebukse
Kjøpte meg og et par Convers sko

Og en ny høst/vinter/vår jakke fra Colombia

Det ble og litt undertøy og slikt og på slutten av dagen så jeg slik ut

5 comments:

Iselin said...

Åh, så mye fint! Likte spesielt godt de Converse-skoa altså, de var skikkelig fine :D

anette s. said...

Åhh så flinik du har vært da :-) Ser ut som vel anvendte penger spør du meg.. he h
Enig i at de converse skoene var dritlekre. Elsker Gap også jeg da .. likte genetlig alt du ahdde fått deg :-)

Du kommer til å bli kjempe fornøyd med ny ipod. Jeg har både nana. touch og iphone! supre produkter det der ;)

Kos deg videre i USA!! Finnes ikke misunnelig nei..

Line said...

Jeg er kjempe fornøyd med kjøpene mine, det er helt klart. Blir nok fort litt mer siden det er lenge igjen, men må begrense pga plass mangel hihi

Kirkerotta said...

Ååååå så herlig med masse shopping! Nyt tiden der borte!!!
Høres ut som du har det topp!!

Line said...

Har blitt en del shopping, og enda mer siden disse bildene ble tatt. Litt for mye hihi. Men er ikke so ofte man er over her, ikke sant.

Related Posts with Thumbnails