22.2.10

100 Day Challenge - USA/Canada

En liten oppdatering om hvordan det går med skrittene mine. Det har faktisk blitt en del gåing etter at jeg la ut på reise. Har et par dager med veldig lite, men så har jeg et par dager med over 30 000. I går ble sluttsummen 42306 skritt.

I snitt på de siste 9 dagene som jeg har vært på reise har jeg 19500 pr dag. Noe jeg absolutt er fornøyd med. Det kommer til å komme et par dager fremover hvor det vil bli betydelig mindre skritt. Når vi skal på OL arrangementer og reisen hjem. Slik det ser ut nå, så kommer jeg til å klare målet. Jeg har 9 dager etter at jeg kommer hjem og.

Den dagen vi ble filmet fikk vi og møte maskotene og det var og en dag med mye gåing

3 comments:

Kirkerotta said...

Oj, så utrolig mange skritt du har gått! Her helt målløs her! Wow!

Så kult med bilde av maskotene! Ser kjempe gøy ut å oppleve OL.

Anonymous said...

Gøy å lese om opplevingane dine i Canada!
Imponerande mengde steg per dag!
Korleis greier du å få inn så mange steg i løpet av ein dag? Eg har teljar sjølv og prøver å gå minst 10 000 per dag, men med stillesittande jobb etc så hadde eg nok aldri greidd å få det opp i nærare 20 000.

Line said...

Tropico - Det har blitt en del ja, er kjempe fornøyd selv.
Det er ikke ber OL på ferien, men det er utrolig gøy å få oppleve det jeg kan. Blir mer denne uka, gleder meg.

Anonym - Så hyggelig. Jeg har og en stillesittende jobb, men er så heldig at jeg kan gå til og fra jobben. Det er ca 4000 skritt hver vei. Ellers må jeg ut med hunden, prøver å gå i lunsjen, tar omveier og prøver å få inn skritt der jeg kan. Dager med 30 og 40 000 er dager hvor store deler av dagen går med på å gå, det er mulig, men det er mye gåing.

Related Posts with Thumbnails