13.2.10

Ny baggasje rekord

Da har jeg sjekket inn og kommet meg inn til gaten. Er enda litt tid før flyet går. Først skal jeg fly til Frankfurt og så videre til Seattle.

Jeg er verdensmester i å pakke for mye og har alltid overvekt. I dag hadde jeg ny rekord. Ikke i mye, men lite vekt. 13.5kg er alt jeg har med meg. Utrolig. Har og sjekket inn en tom bag, men den teller ikke. Jeg har tatt bilder som bevis, for de som kjenner meg kommer ikke til å tro meg. Men dessverre har jeg klart sjekke inn kabelen til kamera, så bevis skal dere få senere.

Nå skal jeg ake meg igjennom sikkerheten. Her på Wien flyplass har de security ved hver gate, som er helt idiotisk. Du kan blant annet ikke ha med deg en flaske vann med inn på flyet fordi du har ingen handle muligheter etter du har gått igjennom security og igjennom den får du ikke en flaske vann.

Noe som ikke er bra er at hofta har slått seg på venstre side og smerten jager for hver skritt jeg tar. Jeg halter som bare det og går så alt for sakte. Håper det bedre seg etter noen timer med søvn på flyet.

No comments:

Related Posts with Thumbnails