7.2.10

Zumba meg her og Zumba meg der

I dag har jeg hatt min første time med Zumba sammen med en venninne. Jeg står egentlig litt skuffet tilbake.

For det første var hadde timen alt for mye aerobic i seg. Det er ikke det jeg har sett på reklamer og videoer om Zumba. For det andre så ble jeg ikke så sliten som jeg hadde trodd at jeg skulle bli.

2 muligheter der. Enten er jeg i bedre form enn jeg tror, eller timen var ikke så fryktelig hard. Jeg ble rød i fjeset som vanlig, og det ble en del andre og, men følte ikke at jeg pushet meg så fryktelig mye.

Siste er at timen var ikke så morsom som jeg hadde trodd. 

Det er en av flere trenere her i Wien, så vi skal prøve oss ut på et par andre før vi gjør oss noen mening om dette er noe for oss. Trening ble det ihvertfall, og det var deilig.

Er det noen av dere som har prøvd Zumba?`Hva syntes dere?

4 comments:

Unknown said...

Jeg har den Zumba-DVDen her hjemme. Og den er prøvd 1 hel gang. Jeg følte meg så utrolig dum når jeg prøvde den at jeg liksom ikke har fått meg til å prøve den en gang til.

Jeg fant i det minste ut at jeg har forferdelig dårlig koordinasjon ;-) Så den må nok trenes opp ja!

Line said...

Jeg har lastet ned DVD'ene, og har tenkt å prøve dem, se om det er mer morsomt. Har ikke mye koordinasjon jeg heller, men i stua er det ingen som ser meg....om jeg husker å lukke gardinene hihi

Maria said...

Jeg tror det er vanskeligere ä gjöre det ''skikkelig'' om du er hjemme i stua.. Pä trening mä du liksom pushe deg litt siden du vil ikke väre den eneste som dropper ut:P men det er meg da.. ustrukturert som bare det!

Line said...

Joda, det er sant det. Men noe må da være bedre enn ikke noe i det hele tatt. Så hvis jeg tar 20min med Zumba og en time på spinning sykkelen så må jo det være bra.

Related Posts with Thumbnails