8.2.10

På shopping i klesskapet!

Om morgenen, når jeg er stup trøtt og egentlig burde gjør meg klar til jobben, da har jeg en tendens til å finne på alt mulig rart. I dag var det å prøve bukser. Jeg har et par i skapet som jeg ikke får på meg enda, men jeg jobber med saken.

Jeg tok frem en jeans fra Zara som var str 42, som som er sydd inn i livet bak (den gang jeg hadde gratis syerske tilgjengelig). Den har foreløpig vært for trang, men i dag passet den. Det var utrolig morsomt.

Den siste tiden har jeg gått fra å ha 2 for store bukser til å ha 5-6 som passer kjempe bra. Og bare en av dem har jeg kjøpt selv. 2 fik jeg av en venninne som ikke syntes de satt bra på seg, og hun har jeg alltid sett på som mye tynnere enn meg, så det var kjempe morsomt. Og nå er det 3 som tidligere ikke har passet som passer.

Det er fremdeles 3 bukser igjen som enda ikke passer. 1 er i str 46 italiensk. Og uansett hvor deprimerende det er å se 46, så må jeg huske at det er str 40. Og 2 andre som jeg bare ikke har prøvd på en stund. Når den ene passet i dag, gadd jeg ikke prøve de andre.

2 comments:

Kirkerotta said...

Kjempe bra jobba! Ingenting er bedre enn å komme seg inn i mindre størrelser!!!
Herlig å kunne gå i klesskapet og finne ting som plutselig passer!

Line said...

Takker og bukker. Det er en herlig følelse, helt klart.
Det morsomme er når sommeren kommer og man skal ta frem de tingene igjen, blir spennende hihi.

Related Posts with Thumbnails