5.2.10

Mellom låra....

Hvis du har noen kg for mye, er det ofte at låra gnir mot hverandre når man går. Det har det gjort på meg i alle år, til stor ergrelse.

Jeg vet ikke hvor mange bukser som har vært helt fine ellers, men som har hull på innsiden av enten det ene eller det andre bukselåret. Det er utrolig irriterende og plagsomt.

Om sommeren når jeg går i skjørt så blir jeg varm og får utslett på innsiden av lårene som er vondt. Det gjorde i mange år til at jeg aldri gikk med skjørt om sommeren. Mest om høst og vår da jeg kunne ha strømpebukse på meg.

Det var og i mange år flaut at lårene gikk sammen, de skulle liksom ikke det. Nå bryr jeg meg ikke på den måten. Nå er det bare plagsomt når buksene slites. Det har ikke skjedd på lenge, men oppdaget at den ene buksen min i dag har begynt å bli slitt. Nå er den brukt litt, men dog er det kjipt.
Foto kredit: http://www.mytights.com/
Våren for 2 år siden oppdaget jeg Spanx . Ikke bare fest Spanx, men ogsp hverdags Spanx eller Power Panties som de heter. Det har gjort at jeg nå om sommeren bruker utrolig mye skjørt, og det er bare så deilig. Hverdags Spanx holder ikke så stramt på plass, men er mer for å beskytte innsiden av lårene. Det var en helt ny opplevelse første gang jeg gikk med skjørt hele dagen uten å bli sår.
Foto kredit: http://www.mytights.com/
Er det noen andre som sliter med at lårene gnir mot hverandre?

9 comments:

Kirkerotta said...

Jaaaaa, jeg har alltid slitt med dette. Veldig slitsomt!
Takk for tipset om Spanx, det må prøves ut!!!

Line said...

Regnet ikke med at det var bare meg, så da må slike tips deles. Jeg bestilte fra der jeg har hentet bildene (link under bilde) Du får se om de sender til Norge.

Unknown said...

Ja, gjett om! Det er et stort problem syns jeg. I sommer som var gikk jeg endel med tights under skjørt og sånn. Men er ikke alle skjørt det passer under heller. Takker for tipset. Den nettsida skal undersøkes!

Line said...

Jeg brukte og thights før jeg fant spanx. De er så behagelige å ha på seg, og det er lett å finne riktig str. Håper de sender til Norge.

paula said...

takk for tipset! det er utrolig irriterende med utslett på innsiden av lårene, og ikke spesielt sexy heller... for meg har det også funket med rikelig med fuktighetskrem, da blir ikke friksjonen så stor :)

Line said...

Bare hyggelig. Det er veldig lite sexy ja. Jeg har prøvd olje, krem, you name it, alt. Men dette er endelig noe som funker 100%.

Furine said...

Takk for tips! Har akkurat same problem, og brukar derfor aldri skjørt. Det er jo i teorien fint når det er sommar og varmt å bruke skjørt, men med sleggelåra mine har det berre vore vondt!
Har akkurat samme problem med slitte jeans, eg slit dei berre på innsida av låra. Tidlegare har eg bøtt mange av dei, men no er eg passe lei av det, og då blir det heller til at eg kjøper nye.

Line said...

Bare hyggelig Furine. Man må dele når man har slike "hemmeligheter".

Bikkja said...

De så helt supre ut! Er helt anti skjørt/kjole pga lårgnissing. Men de ruller seg ikke oppover lårene da? Eller sklir opp?

Related Posts with Thumbnails