23.2.10

Streik

Lufthansa har vært ute i streik. Det var meningen at den skulle vare til torsdag, men den er heldigvis avblåst. Fremdeles går de får halv maskin og ting kommer ikke i orden før på torsdag.

Jeg reiser med Lufthansa hjem fra Seattle på lørdag og fikk ganske panikk da jeg leste dette her. Er fremdeles ikke helt rolig, men det ser ihvertfall betydelig mer lovende ut. De varsler ny streik 8 mars, og 10 mars reiser jeg til New York. Heldigvis er det med Austrian direkte, og burde ikke berøre den turen i det hele tatt.

Nå skal vi inn til Vancouver og se på Canada-Tyskland hockey kamp, noe vi gleder oss utrolig til. Det er min første Live Hockey kamp så dette skal bli en opplevelse, helt klart.

Jeg kommer med flere oppdateringer om oppholdet her borte når jeg har fått litt orden på bildene. Har tatt utrolig med bilder. Skal og få satt av litt tid til kommentarer, men tiden flyr her borte.

Heia Norge!
Bilde er tatt da vi var på vei til Vancouver sist onsdag, men vi kommer nok til å se ganske så like ut i dag og.

4 comments:

Iselin said...

Men Line da!! Skal du til New York også?! *jealous* !! Og så dagen etter bursdagen min da. Dåhårlig gjort. ;-)

Line said...

Hehe, jepp, skal en kort tur dit og. Men det ser ut som jeg får med meg ting til dag....fra begge steder. Ikke 100% enda, men jobber med saken

Anette s. said...

Åhh heldige deg! Jeg ELSKER New York!!! Har akkurat lest en bok med samme navn så da drømte jeg meg tilbake ;-) Nyt dine siste dager i Vancouver..

Anette

Line said...

Jeg elsker New York jeg og. Reiser over på onsdag, gleder meg noe sinnssykt. Blir 5 dager 4 netter med fult kjør. 3 gang over, men første gang som ordentlig turist.

Related Posts with Thumbnails