18.2.10

Jeg var på Kanadisk TV i kveld

Bare en rask oppdatering, kommer med en større en senere.

I dag har jeg tilbrakt hele dagen nede i Vancouver by. Vi var veldig tidlig ute og fikk med oss masse spennende. Vi ble og intervjuet og filmet av Kanadisk og i kveld ble det vist her borte. Her ser dere min beste venninne og hennes mann og jeg, mens vi tar bilder av den olympiske flammen. Det har vært litt styr rundt den, fordi gjerdet rundt var plassert langt borte, og folk har klaget. Det ble flyttet i natt og vi var der i dag morges.




Kommer som nevnt med en større oppdatering, men det vil ta litt tid. Ute hele dagen, tar masse bilder og trøtt og sliten på kvelden. Skal få sortert igjennom bilder og få gjort en oppdatering etterhvert, vil roe seg ned om et par dager.

4 comments:

Iselin said...

Så utrolig kult! Har dere kjøpt gensere med norske flagg på? Eller lagd selv? De var kjempefine!

Line said...

Vi kjøpte dem her borte. Costco som solgte dem. Kjempe gode. Gikk med den, t-skjorte og genser under, det var alt i går. Så deilig vær.

anette said...

Kult!! Tv kjendis mens du er på ferie og greier ;-)

Tipper det er god norsk stemning der borte om dagen med de resultatene Norge leverer!! Way to go!!!

Kos deg i det fine vinterværet ;-)

Line said...

Hehe, var morsomt å bli filmet, helt klart.

Har ikke møtt så mange Norske enda, men vi skal ned til byen i dag og da er det helt sikkert stemning. Er alltid gøy når vi møter nordmenn, helt klart.

Det skal jeg ;) Vår OL er flott

Related Posts with Thumbnails