22.2.10

26km i t-skjorten i OL byen

Beklager at det ikke har kommet oppdatering, dagene flyr, og jeg stuper i seng i 21 tiden. Men i dag har vært en "rolig" dag.

Begynte i dag kl 8 da min beste venninne og jeg la ut på det som kalles Poco Trail. Det er en runde på 24.5km rundt Port Coquitlam (rett utenfor Vancouver). Vi begynte fra huset og gikk til selve runde og avsluttet ved huset, derfor ble det totalt 26km.

(Foto: http://www.portcoquitlam.ca/Citizen_Services/Parks_and__Recreation/Facilities___Amenities/Traboulay_PoCo_Trail.htm)
Solen var ute da vi begynte. Fortsatt kaldt fra natten, men perfekt turvær. Så og si nesten hele turen gikk på turvei eller i skogen, veldig lite asfalt. Den gikk rundt hele PoCo og vi fikk sett utrolig mye flott.
Utsikten store deler av turen
Etter 2/3 av turen spiste vi lunsj på en pub langs ruten. Hele turen tok 5t50min, men 50min var selve lunsjen. Fantastisk tur, og jeg fikk inn 40 000 skritt i dag, noe jeg er fornøyd med, helt klart.
Lille knollen i bakgrunnen gikk vi opp til i går
Etter lunsj var det blitt så varmt at jakker kunne komme av. Utrolig deilig. Vi kaller OL for Vår OL her borte, for det er helt klart vår i luften.

Årets første gåtur i t-skjorte

No comments:

Related Posts with Thumbnails