15.2.10

Jeg har endelig landet i Seattle

Endelig har jeg kommet frem til Seattle. Det tok sin tid, men jeg kom meg frem.

Jeg kom meg tidlig til flyplassen i dag og fikk sjekket inn ganske så kjapt. Kom meg til gaten og satt og passet på at flyet ikke dro uten meg. Vi fikk komme på litt forsinket, men kom oss tilslutt om bord. Der blir det mer venting, 2 timer ble totalen.

Kom oss endelig i lufta, fikk servert det ene og det andre før jeg till slutt la meg for å sove. Jeg sov i 5.5 timer og vi var nesten kommet frem da jeg våknet igjen.
Seattle skyline
Alt gikk greit igjennom tollen, ble plukket opp og kom meg til familien. Her ble det litt mat før min det ble slitt shopping. Mer blir det i morgen, nok av ting å velge imellom her.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

4 comments:

Anette S. said...

Så deilig å endelig være fremme!! Kjipt når det er forsinkelser på flytider ja..

Kos deg masse med shopping i Seattle i dag :-)

Iselin said...

Ååh, kos deg! :D

Kirkerotta said...

Kjempe fine bilder! Kos deg masse! Gleder meg til å høre mer fra turen din!

Line said...

Anette - Ja, utrolig kjipt, men jeg koser meg masse nå som jeg har kommet meg over.

Iselin - Det gjør jeg vet du.

Tropico - Tusen takk. Koser meg som bare det, og oppdateringer kommer.

Related Posts with Thumbnails