2.2.10

Hva? Aldri mer silkehud på rompa?

I følge denne artikkelen vil jeg aldri mer silkehud igjen. Cellulittene har kommet for å bli. Så uansett hvor mye kremer eller alle rare behandlinger jeg forsøker meg på, vil det ikke nytte.

Da er det jo like greit at jeg heller ikke bruker penger på slike ting. Jeg har aldri hatt troen. Har alltid hatt håpet, men aldri hatt troen. Så da har jeg like så greit latt være å bruke penger på slike ting. Noe har jeg prøvd, men det er en del år siden. Cellulittene, ja for det har jeg, har kommet for å bli. Jeg håper at de blir mindre av at jeg fortsetter å gå ned i vekt.

Jeg har heller ikke noe planer om å sprade så mye rundt i bikini, trives i shorts, alltid gjort. Og som tidligere svømmer har alltid badedrakt vært min ting, selv om jeg eier en bikini. Bare se

Banyan Tree Saychelles

No comments:

Related Posts with Thumbnails