12.2.10

Pelsen har dratt på ferie

Da er Odin avlevert til naboen som og eier Odins beste venner Henry og Sanjo. De bor bare en etg over oss, som gjør at det er veldig raskt og enkelt. Han kommer til å få det kjempe bra der, så jeg er uten bekymringer. Det betyr ikke at jeg ikke kommer til å savne han.
Siste tur med matmor før ferien starter
Og nå som pelsen har dratt på sin ferie, så er det vel på tide at jeg begynner å pakke til min. Ingenting er gjort klart, og jeg må forlate leiligheten om ca 4 timer. Jeg stresser ikke, dette har jeg gjort så mange ganger at det er nok av tid. Eneste som er klart er at jeg har printet ut billetter til forskjellige ting, greit å ha i bakhånd.
 Alien walking
  
 Siste tur sammen på 2 uker
  
Venter spent på toppen av trappene
  
 Nom nom
  
 Min
  
 Ferien har begynt

2 comments:

Unknown said...

God tur! Kos deg masse :-)

Line said...

Tusen takk! Det skal jeg. Skal oppdatere underveis så lenge jeg har tilgang til nett.

Related Posts with Thumbnails