26.2.10

Dere får se etter meg på TV da

Om et par time må jeg opp og ta fatt på veien opp til Whistler. I dag skal vi se på Skiskyting Stafett herrer. Det kommer til å bli så utrolig bra.

Vi har fått kjempe bra seter. Ikke langt fra mål, på 3 rad på hovedtribunen. Vi har med oss Norske flagg, for det hører jo med.

Pga regn kan vi dessverre ikke ha på oss Norges jakkene. Jeg kommer enten til å ha på meg en brun og rosa jakke eller blå regn poncho. Vi er tre stk, min venninne Heidi, hennes mann Jon og meg selv.

Vi kan ikke selv kjøre opp, så vi drar først herifra kl 0530 til et sted hvor vi blir plukket opp av busser. Så skal vi busses i noen timer opp til Whistler. Der skal vi se stafetten før vi busses ned igjen. Uansett blir det stemning og håper på Gull til Norge selvfølgelig.

Skiskyting begynner kl 2030 i kveld

Her er vi alle 3 foran German House i Vancouver

2 comments:

Kirkerotta said...

Så heldig dere var som fikk med dere et norsk gull!
Prøvde å se om jeg så deg (eller fargene på klærne), men det snødde så mye og var så mye folk der så jeg så ikke noe. Hehe..

Håper du koser deg fremdeles!

Line said...

Jeg vet vi ble filmet, men tror ikke det var noen som så oss. Naboen nevnte hun trodde hun hadde sett oss, men man vet jo ikke med sikkerhet. Gøy var det ihvertfall.

Related Posts with Thumbnails