11.2.10

Så klar for ferie

24 timer med overtid har jeg i år. Sikkert mange som har mer, men for meg som ikke pleier å jobbe mye overtid, er 24 timer mye. Jeg er lei, og veldig klar for ferie.

Det er nå ca 37 timer til jeg forlater leiligheten, og det er mye som skal være gjort innen den tid. Vaske klær, pakke, gjøre klart alt av papirer og ting jeg må ha med, gjøre klart alt pelsen skal ha med til passer, levere han, jobbe noen timer i morgen, kanskje sove noen timer, rydde litt, vaske kjøkkenet, pakke helt ferdig og komme meg til toget som tar meg til flyplassen.

Nok å henge fingrene i med andre ord. Jobben er totalt stress, folk har plutselig oppdaget at detter er siste uke før ferien og da var det mye som måtte plutselig være ferdig. Jeg jobber med bildebehandling innen publikasjoner og vi sender til trykk mens jeg er på ferie. Krise.

Men om 37 timer er jeg ut døra og glemmer alt som heter jobb i 2 uker. Deilig.

2 comments:

anette said...

God tur til Usa :-)
Kos deg masse masse og nyt ol øvelsene du skal på. Blir vel norsk seier i skiskytter staffetten håper jeg ;-)

Shop till you drop ;-)

Line said...

Tusen takk. Det skal jeg. Både kose meg og shoppe masse.

Related Posts with Thumbnails