14.2.10

Ufrivillig dag i Frankfurt

Da har jeg altså tilbragt en ufrivillig dag i Frankfurt. Den har vært veldig ufrivillig, men når jeg først var her så måtte jeg jo bruke den til noe fornuftig. Samt jeg hadde ikke noe bagasje så jeg måtte ut og ha et par essensielle ting.

Etter å ha lagt fra meg tingene mine på hotellet tok jeg toget inn til sentrum. Det var utrolig kaldt og jeg hadde hverken hansker eller lue. En kjapp tur innom turist informasjonen for å få oversikten over byen og jeg satte avgårde.
Togstasjonen
Jeg gikk vel bare litt målløs rundt, men fikk med meg at par skilter som viste at jeg gikk i riktig retning. Kom til en bro som og gjorde at jeg fikk sett Frankfurt litt utenfra på en måte.
Bro, vet ikke hva den heter

 
Kule trær langs kanalbanken

Utsikt fra broen, togstasjonen er i den retningen

 
Utsikt fra broen, inn mot sentrum
Jeg gikk videre innover  mot byen, hadde enda ikke funnet noen butikk jeg kunne handle det jeg trengte i. Da kom jeg forbi dette lille skiltet. 

En annen turist var snill og tok bilde av meg
Med litt mer vandring fant jeg endelig et kjøpesenter som hadde det jeg trengte av ting. Jeg kjøpte meg og en ny veske. Har vært plenen lenge, har bare ikke funnet fargen jeg ville ha.

Longchamp veske i brun

Kjøpesenter, hullet går helt igjennom til toppen og inni ser det ganske kult ut og

På dette tidspunktet er jeg ganske utslitt, har sovet ca 1.5t siden dagen før. Jeg begynner å bli ukonsentrert og får nesten en full følelse. Jeg bestemmer meg for at det er på tide å komme seg tilbake til hotellet.

Jeg sover noen timer, både hofte og rygg ganske gåen. Våkner i litt før 22 etter ca 4 timer med søvn og går og spiser. Maten er betalt av flyselskapet selvfølgelig. Det er buffet, og jeg spiser roastbiff, hummer og masse annet snadder. Men det jeg merker er at jeg tar veldig lite på tallerken. Det så ihvertfall veldig lite ut, fordi det var stor tallerken. Hjemme bruker jeg bare frokost str.
Jeg oppdager denne på vei ut, og syntes at det var utrolig morsomt. Lesebriller til de som måtte trenge det for å lese menyen.

No comments:

Related Posts with Thumbnails