30.4.10

Tar du Utfordringen - Da er vi igang

Da har startskuddet gått for mange av oss og vi er igang med våre utfordringer. Om du ikke vet hva jeg snakker om, ta en titt her.

Nå er vi altså i gang. Noen starter på mandag, men en del har startet i dag. Vi har blitt hele 23 stk, som er kjempe morsomt, men det er aldri for sent å bli med.

Jeg forplikter meg for 12 uker og mine mål er:
  • Strikt LCHF
  • Nordic Walking 3 ganger i uken
  • 10 000 skritt om dagen
  • Sykle til og fra jobben
  • Tur i lunsjen 2 ganger i uken
Skritttelleren er på, tur i lunsjen er planlagt, og i ettermiddag blir det lang tur med pelsen for å få nok skritt.

Det har vært kjempe morsomt å høre tilbakemeldingene fra dere som har meldt dere på. Dere er en motivasjon for meg, dette skal vi klare der.

Lykke til og kjør på.

10 comments:

Kirkerotta said...

Jeg gleder meg masse til å komme i gang!
Skal prøve å komme i gang med litt jogging denne helga, men oppstart for meg blir ikke før om to uker pga ferien. (Reiser på onsdag)

Blir spennende å prøve det treningsprogrammet fra sofaen til 5 km. Har aldri greid å jogge så lenge sammenehengende, så hvis jeg greier det etter 9 uker så blir det et helt nytt liv for meg! :)

Line said...

Kjempe bra. Og når du er tilbake så er du klar til å kjøre på for fult.

Det å kunne jogge lenger enn 100m er en fantastisk følelse. Og når du klarer 5 og så 10 og så 21.1km, det blir bare bedre og bedre.

Skulle ønske jeg kunne løpe programmet jeg og. En dag håper jeg å være igang igjen.

LenaBeatrice said...

Helløu :-)

Ja i dag skal jeg jammen ut og BEVEGE meg !!
Hadde ikke glemt det, bare sånn nesten, hehe.
Har akkurat våknet og hadde bare ikke tenkt så langt da jeg leste at vi er i gang :-)

Rapport kommer selvfølglig!

Stine said...

Ja, startskuddet går her i dag også! Ekstra artig og motvierende når man er en liten gjeng! :D
Lykke til alle sammen

Line said...

Flott Lena.
Og jeg er her for å minne på vet du.

Line said...

Jepp Stine, det er kjempe motiverende at vi er flere.

LenaBeatrice said...

Jepp, da har jeg gjort det!
Steike, det gikk lettere enn jeg trodde faktisk :-)
Jogger ikke akkurat som en reser, men jeg fulgte opplegget i "fra sofagris til 5 km", og det gikk så bra atte!!

Neste tur er på mandag, og jeg har som mål å jogge mandager, onsdager og fredager.

Kirkerotta said...

Jippi!
Jeg er i gang. Ble så inspirert av LenaBeatrice som var så flink å jogge, så jeg dro på treningssenteret og gjennomførte første dag av "sofagris til 5 km" jeg også!

Gikk ganske greit syns jeg! :) Gleder meg til å fortsette. Kanskje jeg til og med gjennomfører trening mens jeg er på ferie. De har jo litt treningsutstyr på hotellet, kanskje en tredemølle? Hmmm.... Lyst å greie dette!

LenaBeatrice said...

Ja det er faktisk veldig inspirerende å være flere Tropico....og føler litt ekstra "press" nå som vi har gjort en slags avtale flere her.
Og så er det jo så deilig å komme i gang, glder meg til mandag jeg :-)

Yvonne said...

Jeg er med, kommer til å legge ut angående dette på bloggen min! :)

Related Posts with Thumbnails