1.4.10

Hvilken farge og form har avføringen din?

I dagens VG så står det at man kan sjekke helse tilstanden din ved å titte i toalettskålen.

Jeg skal ærlig innrømme at det å få gått på do har alltid vært et problem for meg. Helt til jeg begynt på lavkarbo.

Før fikk jeg ikke gått på dager og jeg følte meg oppblåst og stappa. Nå har jeg aldri den følelsen mer. Jeg sliter heller ikke med luft i magen eller en mage som jobber.

Jeg spiser mindre fiber enn noen gang og magen er bedre enn noen gang. Og det er jeg sikker på at mange andre på lavkarbo kan skrive under på og. 

9 comments:

LenaBeatrice said...

Jeg skriver under :-))
Har aldri hatt det så fint på do som etter at jeg begynte på lavkarbo ;-)

Connie said...

HELT ENIG!! skriver under på den....

Anonymous said...

Merkelig at dama som laget VG saken, ikke la ut en link til denne siden? www.ratemypoo.com Her kan alle legge ut bilde av avføringen og få tilbakemeldinger: -)

Anonymous said...

Helt enig. Har spist lowcarb
i snart 7 år. Perfekte luktfrie bananer slynger seg ned i do, slutt på fising og analkløe og sprekker og hemorrioder og illeluktende ting.
Jeg spiser mye fett og kjøtt, litt grønnsaker, men aldri frukt og fiber fra kornprodukter. hvis jeg spiser brød en sjelden gang, passer jeg på å spise loff. Kort sagt - gjør motsatt av hva de såkalte expertene sier.

Anonymous said...

Haha, store gjennombrudd i helsesektoren. Jeg har gått til homeopat i ca 15 år nå og hun spør alltid om avføringen. Noen som henger litt etter ja

Line said...

Bra å se at det er flere enn meg som har sett lyset. Lavkarbo er ikke for alle, men det funker for mange.

Anonymous said...

Se: http://www.tidsskriftet.no/index.php?seks_id=1916938

Line said...

Tusen takk!

Maria Therese said...

Jeg signerer villig jeg også :)

Related Posts with Thumbnails