6.4.10

Jeg jakter

På forskjellige ting egentlig. Nå for tiden så er det etter produkter som kan gjøre min hverdag litt lettere.

Jeg tør og påstå at det er lettere å leve lavkarbo i Norge enn det er her i Østerrike. Det er en del fordeler jeg har her nede, 1 er at jeg har funnet pølser med 0.1g karbs pr 100g, noe jeg nyter godt, men fordelene er ikke mange. Lavkarbo begynner å bli større i Tyskland, men Østerrike henger etter. En side som er spennende er Konzelmann's hvor jeg allerede har prøvd ut Kokos-Kakao Muffins som helt klart ga mersmak.

Nå jakter jeg på fiber husk. Det er å få tak i fra Tyskland, som igjen har importert det fra Sverige. Begge nettstedene som har det, er for tiden utsolgt. Sukrin tror jeg at jeg kan få tak i via et annet Tysk nettsted.

Grunnen til min jakt er knekkebrødene som LCHF - Bloggen har postet i dag og som og ble nevnt for meg av en LCHF venninne her om dagen.

Jeg jakter litt videre og ser hva jeg kommer opp med...

5 comments:

Frida said...

Hehe, jeg skulle lest innlegget ditt før jeg svarte deg i bloggen min ser jeg.

Fiberhusk er en utrolig nyttig ingrediens til så mangt, så jeg skjønner at du jakter.

Kanskje noen kan handle for deg i Norge og sende deg fiberhusk og sukrin i posten?

Line said...

Jeg kan lese svar over alt jeg hihi.

Jeg skal få tak i det. Og så skal jeg prøve å gå malt loppefrøene jeg har.

Hvis ikke får jeg vente til neste Norges tur.

Kirkerotta said...

Du får si i fra hvis jeg skal sende nedover en pakke fiberhusk. Er ikke store pakken, så koster ikke stort å sende i posten tror jeg. ;)

Line said...

Veldig snilt av deg Tropico, men fiberhusk har jeg faktisk funnet. Nå har jakten startet på kli. Om jeg ikke finner det så kan det hende jeg tar deg opp om den du. Tusen takk.

Unknown said...

Tenkte jeg skulle ta meg en runde på fredag etter jobb jeg. Se om jeg finner fiberhusk og cocosa. :-) Kjekt å ha. Også må jeg ha mer JBKM, for min bedre halvdel har nemlig ryddet ut av kjøkkenskapet mitt, og dermed kastet det han trodde var søppel. Har da vel ikke søppel i skapet?

Related Posts with Thumbnails