7.4.10

Slenger meg på baketrenden

I dag fant jeg det siste av det jeg trengte for å bake disse knekkebrødene. Er flere bloggere som prøver ut disse om dagen, og med god grunn.

Jeg var spent på resultatet siden jeg har gas ovn, men det ser ut til å funke veldig bra. Stekte i 1t pluss.
Knekkebrød til avkjøling

Første brett på stekt på rist, siden jeg ikke har stekebrett. Det ble tatt ut litt for tidlig, men alt er spisende og utrolig godt. Andre brett står i ovnen nå, denne gangen på stekebrett (lånt av naboen) og jeg er spent på hvordan det blir.


Knekkebrød med peanøttsmør m/rista linfrø - nam
Dette er helt klart noe jeg skal lage mer av. Gleder meg til frokost i morgen

6 comments:

Frida said...

Se der ja! Så flott at det funka i gassovnen din. Da funker det nok i min på hytta også.

Og så bra at du likte dem :)

Line said...

Det gjør det helt klart.

Utrolig gode, skal nok og eksperimentere litt med oppskriften og hihi.

Kirkerotta said...

Mmmmm... knekkebrød. Har akkurat pakket ned noen knekkebrød sånn at jeg har noen til frokost på jobben!
Kjempe gode!

Hvilken oppskrift brukte du?

Kirkerotta said...

Hehe... ser nå at du har brukt samme oppskrift som meg. ;)

anette s said...

De knekkebrødene har jeg laget også. Synes det er supert å ha litt alternativer til frokost jeg :-) Ikke lei av egg ennå men kan kanskje bli...
Knekkebrødene er supergode med litt majones og avocado på, litt salt og pepper på toppen: Snadder!

Line said...

Ja, brukte samme som deg Tropico. Og de er sååå gode.

Ja, veldig greit når man er lei av egg Anette. Høres godt ut med avocado, skal helt klart prøves.

Related Posts with Thumbnails