9.4.10

Bok på øret

Jeg har helt dilla. Begynte for et par uke siden. Var et par bøker jeg kunne tenke meg å lese igjen, men har liten tid til å lese om dagen, og om kvelden sovner jeg når hode treffer puta.

Siden jeg har fått meg ny iPod så var jeg inne på iTunes og så på lydbøker og da var det gjort. Det er så mye å velge mellom, masse bøker jeg aldri hadde sett på hadde de ikke vært på lydbok.
Bok på øret

Jeg har blitt helt hekta og hører så ofte jeg kan. Til og fra jobben er det ypperlig. Får noen rare blikk når jeg står der og små ler av det jeg hører på øret.

Nå er det en evig jakt etter nye bøker jeg vil høre på. Jeg gleder meg til å gå til og fra jobben, for da vet jeg at jeg har 30min med helt annen verden jeg kan leve meg inn i.

Før syntes jeg lydbøker var for små unger, men det har kommet så mye lenger enn det. Det passer perfekt når man egentlig ikke har tid til å lese, men man kan høre på når man ikke må konsentrere seg om andre ting.

Så hør på lydbøker dere, det er millioner av verdener du kan forsvinne i for en kort tid.

No comments:

Related Posts with Thumbnails