5.4.10

"Ny" leilighet

På fredag var min venninne Maria innom og vi ommøblerte hele leiligheten, så langt som det gikk an. Resultatet ble kjempe bra og jeg er super fornøyd. Det er hennes forslag å gjøre det slik og jeg trives mer og mer med dette. Og jeg vet at jeg kan holde det bedre ryddig slik og.

Det har vært litt anderledes i mellomtiden med at sofa delen har stått der kommoden står nå, og kommoden der sofaen står nå, men de 2 skapene under senga. Så dette er "ny" leilighet nr 2.

Før bilde er tatt i januar, rett etter at jeg kom fra Norge, så jeg driver å pakker ut alt mitt samt alt Odin sitt. Prøv å unngå og se på alt rotet.
 
Der jeg sover. Satt to skap foran
sofaen som jeg ikke bruker. Utnytter
plassen mye bedre. Skapene har vært
der siden første ommøblering. 

Skapet under TV'en er fjernet og en
del  av sofaen  er satt under. Dill fra
skapdører er og fjernet.
Flyttet bordene og bokhylla. Fått bort
rot fra vinduet og mer lys inn.
Hyller og bord har byttet plass. Mye
av rotet i hyllene er ryddet bort
eller kastet.
Hele oppholdsrommet/Soverommet sett fra døra.
Ignorer 2 forskjellige gardiner, jobber med saken.

2 comments:

Kirkerotta said...

Kjempe stor forskjell! :)
Ser større ut nå til og med!

Line said...

Ja, jeg og syntes at det ser mye større ut. Det er som å få seg ny leilighet. Hadde bare resten av leiligheten vært større og gitt.....

Related Posts with Thumbnails