28.4.10

Tar du Utfordringen - Bli med i gjengen du og!

Så utrolig morsomt at så mange har tatt utfordringen og blitt med i gjengen. All info finner du HER Det er bare å bli med, det er aldri for sent.

Så langt er vi 29stk, og de er som følger

Stine
Heidi
Ida
Lena Beatrice
Grethe
Nutta
Kine
Linn Therese
Makronella
Randine 
Fatty
Melusine
Anette S. 
Aurelia 
Tropico
Trine 
Sivjor  
Fig
Inger Johanne 
Paula 
Tina
Hokusogpokus
Wenche
Lone
Line (meg)

Fra Lavkarbo.no
Elizabethcita
Sweet Pink Kitty
Veggpryd 
157CM

(Jeg beklager hvis jeg har glemt noen. Det er bare å hyle ut)

Noen starter på fredag, noen på mandag og noen allerede i dag. Vi har alle forskjellige mål, ting vi ønsker å jobbe med, men vi står alle sammen får å nå våre mål.

Så kom og bli med oss DU også!

6 comments:

Anonymous said...

Jeg vil også være med. Kjempeide.
Starter lørdag 1.mai.
Jeg skal:
følge strikt LCHF kosthold
ligge unna søtsaker
ta opp jogging igjen, 3 ggr pr uke

Så deilig å ha et klart mål.

hilsen
Aurelia

Line said...

Hei, så flott. Jeg skal legge deg til med en gang.

Sivjor said...

Putt på meg og Line.

Jeg skal spise strikt LCHF
Bevege meg mer
Gå en skikkelig tur minst annenhver dag.

Starter med det jeg - Sofragrisen kommer jeg nok til å forsøke - men vil ikke forplikte meg til den - da jeg får se hva mine knær sier :)

Sivjor

Line said...

Flott Sivjor. Du er lagt til listen.

paula said...

Jeg henger meg med jeg også! gud må vite jeg trenger et lite kick nå, det har gått litt dårlig med prosjekt vektdengang i det siste...

Supert intiativ Line! Og lykke til til dere alle =)

Line said...

Flott Paula, skal legge deg til listen med en gang.

Bare hyggelig. Lettere når man står sammen med flere.

Related Posts with Thumbnails