16.4.10

Peeping Tom

Det er min nabo. Ihvertfall en nabo som bor i blokka over veien. Hans leilighet er i samme høyde som min, og han har perfekt innsikt til min leilighet.
Din utsikt er min leilighet
Og det er noe han utnytter. Jeg har tatt han i å stå og stirre inn i leiligheten min et par ganger nå. Jeg vet og at det er det han gjør. Hver gang han ser at jeg har oppdaget han så forsvinner han fra vinduet som olja lyn. Hjelper ikke at hver gang jeg ser han så står han der i "wife beater" og ser ganske luguber ut. Jeg har og sett at persiennene har beveget seg som om noen stod og tittet ut.
Nr 2 fra toppen på den gule stripa

Jeg er klar over det, så jeg gjør ikke noe dumt mens mine persienner er oppe, men jeg gidder ikke å ha dem nede hele tiden. Men jeg må passe på, en dag glemmer jeg meg......
Hva er på TV'en i dag

No comments:

Related Posts with Thumbnails