16.4.10

Sprøyte i rumpa

Det har jeg fått i dag.

De siste dagene har ryggen min blitt verre og verre. Smerten satt i korsryggen og i dag var det ved det punktet at om jeg nøs (noe jeg gjør en del om dagen pga allergi) og ikke holdt meg til noe, så knakk jeg sammen. Smerten begynte og å ståle ned over bena, spesielt høyre.

Etter jobben kom jeg meg til legen og han mente det var isjias. Han rørte så vidt enkelte steder og tårene spratt. Han satte en sprøyte og jeg fikk med meg drugs til helgen. Viktig at jeg var smerte fri så jeg ikke går og spenner musklene og gjør ting verre.
Sprøyte midt i skinka

Kom hjem og la meg på sofaen, der sovnet jeg i 4 timer.

Så nå skal jeg slappe av i helgen, bevege meg og løsne opp i korsryggen. Gleder meg til kiropraktor time på torsdag.

2 comments:

Kirkerotta said...

God bedring!!!! Håper du kommer deg raskt!
Prøvde forresten oppskriften din på chickenfingers, og det var kjempe godt! En skikkelig hit!

Line said...

Takk. Det kommer seg, men...

Så bra. Skal og prøve å få laget dem de nærmeste dagene.

Related Posts with Thumbnails