13.4.10

Jeg scrapper

Har drevet med scrappbooking i noen år nå, og har en del album og alt for mye scrappe ting. Ihvertfall i andres øyne hihi. Man kan aldri ha nok.

I dag var jeg et par timer hos min venninne Maria og mens hun lagde kort, scrappet jeg litt. Ble bare en dobbelt side, men ble fornøyd med resultatet. Sidene jeg scrappet er fra da jeg løp halvmaraton i Luzern i 2008. Medaljen og startnummer er med, samt tiden jeg kom inn på. Målet var under 3 timer, så jeg er kjempe fornøyd.

Trenger ikke å være fancy for å gjøre susen
Enkel og grei design, men er veldig fornøyd med siden. Metall pynten sier Believe, begge to. Jeg har bare endret at fulle navnet mitt står under startnummeret mitt.(her inn i bloggen, ikke på selve siden)

Jeg håper jeg blir bitt litt av scrappe basillen igjen, jeg har en del bilder som må scrappes. Skal få fremkaldt en del i helgen, ihvertfall 2009 og 2010 frem til dagens dato. Så får jeg ta 2008 og resten av 2007 senere.

2 comments:

Kirkerotta said...

Jeg har også masse scrappe utstyr, og scrappet masse en periode. Men nå er det lenge siden sist.
Håper at jeg også kan komme i gang snart for det er jo så gøy!!!

Line said...

Jeg håper nye bilder skal inspirere. Det er utrolig gøy. Vi får sette av tid begge to

Related Posts with Thumbnails